De voorbije maanden experimenteerde ik met mij nieuwe aanbod De Intuitive Leadership Activation: Geen traject meer maar 1 activatie, 1 sessie, 1 voormiddag. Wat ik daarvan heb geleerd?
- Dat ik helemaal niet moest twijfelen of het het juiste aanbod was voor mijn ideale cliënten. Elke sessie was anders en ik kon ze steeds helemaal aanpassen en op maat maken voor de cliënten.
- Dat wanneer ik zo iets waardevols bied, mijn cliënten bereid zijn om wel 2 uur rijden om tot bij mij te komen. Waar ik veel dankbaarheid voor voel.
- Dat een sessie van 3 uur voldoende ruimte geeft om tot rust te komen, de intenties heel helder te krijgen, de geleide meditatie en hypnose toe te passen en nog tijd over te hebben voor het stuk tips en strategie.
- Dat (omwille van de staking van De Lijn) ik perfect in staat ben om een dergelijke sessie online te doen ( in nood) . Maar dat ik dat vreselijk vermoeiend vind en dus schrap uit de mogelijkheden. Ik kies bewust voor 1 op 1 werk in het echt, voor mijn energie en mijn gezondheid.
- Dat deze sessies mij echt heel veel vervulling en voldoening geven. Het is echt een hartenwens die uitkomt om zo veel vrouwelijke leiders vooruit te mogen helpen. Het resoneert, het klopt.
- Dat de sessies als heel krachtig worden ervaren. Uit de feedback hoor ik dat zowel de dag zelf er veel shift maar dat ook de komende, dagen, weken en maanden er nog verschillende shifts (mentaal, emotioneel, fysiek, spiritueel en energetisch) plaatsvinden.
Nieuwsgierig naar zo een sessie? Check dan de knop hieronder voor meer info. In de zomervakantie heb ik nog 3 plaatsen vrij.
Ik wens je alvast veel inzicht toe.

